Hoe werkt het?

Gebruik van de shop

Ik wil mijn adres wijzigen? Waar doe ik dat?

  1. Klik rechtsboven in het scherm op het account icoontje
  2. Klik rechtsboven via je initialen op Adres
  3. Vul nu je Bezorg + Factuuradres in zodat het altijd netjes klaarstaat als je gaat bestellen!

Wat is de minimale orderwaarde?
Wij hanteren een minimale orderwaarde van €65,- voor zakelijke bestellingen.

Zijn de prijzen per stuk in de shop?
Ja! De prijs die u ziet is de prijs per stuk/meter. Wilt u bijvoorbeeld een rol van 25 meter bestellen? Vul dan 25 meter in. 

Is alles bij jullie uit voorraad leverbaar?
Jazeker! Tenzij het om enorme aantallen gaat. Dan wordt de levertijd 2/3 werkdagen. Wilt u een grote order plaatsen en zeker zijn van de levertijd? Dan is het altijd handig om even contact met ons op te nemen. Bellen gaat het snelste!

Ik wil zowel voor mijn bedrijf als privé bij jullie bestellen
Dat is mogelijk. U dient dan wel 2 accounts aan te maken. Gebruik 1 mailadres als privé en 1 mailadres als zakelijk. U kunt gemakkelijk in en uitloggen via uw klant account. Komt u er niet uit? Neem contact met ons op. 

Ik wil mijn bedrijfsnaam en email aanpassen
Om uw account aan te passen moet u een mail sturen naar ons. Het adres kan wel altijd aangepast worden in uw profiel (rechtsboven).

Ik wil graag BTW-verlegd afrekenen, waar kan ik dat aanpassen?
Hiervoor moeten wij uw account op BTW-verlegd instellen. Wij ontvangen dan graag uw BTW-nummer. U kunt dit sturen naar info@fournituren.nl

Afrekenen

Wat voor betaalmogelijkheden zijn er?
- iDEAL / Creditcard (snelste manier van orderverwerking)
- Achteraf betalen per factuur (Zie dit als de zakelijke Klarna. Ontvang je bestelling en betaal pas na 30 dagen. De betaling loopt via betaalverwerker "Billie". Billie is onderdeel van Klarrna.
- Vooraf betalen per factuur (betaal per factuur. Let op! Je bestelling wordt hierbij pas verzonden zodra de betaling binnen is. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je de betaalinformatie. Betaal als het kan via de link van onze payment provider "Mollie". Zo kunnen wij je order het snelste verwerken in tegenstelling tot handmatige overboeking.

Kan ik eerst de artikelen ontvangen en later betalen?
Dit is alleen mogelijk via betaalverwerker Billie. Billie is onderdeel van Klarna en checkt altijd eerst uw bedrijfsgegevens. Let wel op dat u altijd rechtstreeks aan Billie betaald gezien zij de verdere afhandeling van de betaling regelen. Zie het als de zakelijke Klarna!

Levering

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis voor Nederland & België

Kan ik zelf mijn vervoerder kiezen?
Momenteel is PostNL onze enige vervoerder. De verzendkosten zijn gratis en er wordt altijd Track & Trace informatie verzonden via de mail. 

Meer vragen?

📞 0682005811
🖥️ info@fournituren.nl